Bas van de Vrande en Goodbrandz slaan handen ineen

 In Businessnieuws

Bas van de Vrande van 10-Design is een samenwerking aangegaan met de firma Goodbrandz in Amsterdam. Goodbrandz heeft een 14-tal merken in hun agentuur en richt zich met name op de damesmarkt. In het portfolio zijn ook merken aanwezig die een herencollectie hebben. Goodbrandz heeft Van de Vrande gevraagd om de vertegenwoordiging van de merken LangerChen, WeWood, Wunderwerk en AMOV op zich te nemen, die ook een herencollectie aanbieden.

LangerChen combineert jassentrends met functionaliteit voor vrouwen en mannen die bewust in het leven staan en een praktische instelling hebben. Het merk is het enige ter wereld dat sustainable jassen en jackets maakt die wind- en waterdicht zijn maar toch ademen. De jassen zijn vervaardigd van ecologische materialen zoals Techno Boiled Wol, een mix van eco-wol en organisch katoen.

WeWood is een houten horloge- en brillenmerk uit Italië. De duurzame horlogelijn is gemaakt van resthout wat bij houtproducties overblijft, wat ongeveer neerkomt op 30% van productieafval. Elk WeWood horloge wordt geproduceerd zonder kunstmatige en toxische materialen.

Wunderwerk staat voor modern & urban design. Het label kenmerkt zich door het gebruik van nieuwe innovatieve productietechnieken welke zorgen voor een minimale belasting van het milieu.

Het doel van AMOV Apparel (A Man of Value) is om een duurzaam en fashionable label te zijn en daarin een impact op de consument uitoefenen. De kleding wordt gemaakt van organische materialen en verwerkt op een verantwoorde manier. AMOV beschikt over zowel een mannen- als vrouwencollectie.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.