Succesvol Infosperience-event 2017

Maandag 30 januari vond het Transit Infosperience Event 2017 plaats, waar de nieuwe collecties van onder andere MAC Jeans, NZA, A fish named Fred en Saikatsu werden getoond en workshops, lezingen en sneak peaks werden gegeven. “Het doel was om de retailer op een ongedwongen manier een kijkje in de keuken te geven”, vertelt Kaj Visser, “en dat is goed gelukt.” Door bekende personen als bijvoorbeeld Remy Bonjasky, die vertelde over de parallellen tussen business en topsport, te nodigen probeerde het event een “positieve vibe” uit te stralen. Visser: “Het is belangrijker dat de retailers zich thuisvoelen en dat ze weten dat wij met iedere retailer willen samenwerken en ons voor hen willen inzetten. Voor ieder merk willen we de nodige ruimte creëren. De ontmoeting tussen de verschillende partijen is op zo’n evenement dan ook van groot belang.” Visser kreeg positieve reacties op het evenement en kijkt tevreden terug.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0