Alberto is Alberto

Alberto is Alberto

“We zitten nu in jaar 1 na ons 100-jarig jubileum en dat betekent een nieuw tijdperk. Wij zijn Alberto en we zijn wie we zijn, dus gaan we onze sterkten verder uitbouwen in de nieuwe eeuw die voor ons ligt. De blik blijft altijd voorwaarts gericht!” CEO Marco Lanowy is uiterst positief als hij vooruit kijkt, omdat er volop nieuwe uitdagingen aankomen. “Zo zijn we dit jaar voor het eerst aanwezig op Pitti Uomo in Florence en zullen we ook deelnemen aan Premium Berlin. We vinden persoonlijk contact met onze afnemers ook buiten de showrooms namelijk zeer belangrijk in dit digitale tijdperk. Daarom geven we bovendien acte de présence  op de Nederlandse Preview Men in CAST.”

Nieuwe projecten

Daarnaast zijn er diverse nieuwe projecten opgestart, geeft Lanowy aan: “Op de Alberto website hebben we bijvoorbeeld AI geïntegreerd om nog beter op vragen te kunnen reageren en informatie te geven over onze producten. Dat is spannend en heel leuk, want het is helemaal nieuw voor ons. Wij zijn namelijk een van de weinige broekenfabrikanten ter wereld met z’n breed en diep assortiment: chino’s, bermuda’s, dressy pants, jeans, fietsbroeken, golfbroeken… We bedienen echt iedere doelgroep. Dat maakt ons een echte specialist en zorgt voor een unieke positie op de wereldmarkt, waardoor we een enorm potentieel hebben om verder te groeien. Om een idee te geven: wereldwijd zijn er 60 miljoen golfspelers, dus er liggen volop kansen! Voor SS24 hebben we dan ook weer volop vernieuwing en moderniteit in het programma. Performance pants, jeans, chino’s, bermuda’s… en ook Pure Linen staat volop in de aandacht volgend lente/zomerseizoen.”

Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de MannenMode juli editie. Bestel hierbij de juli editie van MannenMode.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0