Ambiente samen met Christmasworld en Creativeworld

Onder het motto “Home of Consumer Goods” zal Messe Frankfurt vanaf 2023 ‘s werelds meest innovatieve en uitgebreide assortiment consumptiegoederen aanbieden. Als eerste stap zullen vanaf februari 2023 de drie toonaangevende beurzen voor consumentengoederen Ambiente, Christmasworld en Creativeworld voor het eerst gelijktijdig worden gehouden van 3/4 tot 7 februari 2023. Onder het nieuwe motto “Home of Consumer Goods”, zal het opnieuw ontworpen aanbod een uniek, uitgebreid portfolio van producten en oplossingen bieden en actief gebruikmaken van synergie-effecten voor exposanten, bezoekers en de media. “Home of Consumer Goods” is daarmee de nieuwe one-stop-shop voor het wereldwijde orderseizoen. De nieuw gecreëerde combinatie van drie succesvolle toonaangevende beurzen op één locatie tegelijk bundelt zo de krachten en biedt een ongekend, gelijktijdig beschikbaar, toekomstgericht productaanbod in kwaliteit en kwantiteit. De synergie-effecten en efficiëntie voor alle betrokkenen worden gestimuleerd, waardoor dit het enige uitgebreide inspiratie-, bestel- en netwerkevenement is voor een geglobaliseerde industrie. Hier worden de hotste trends gepresenteerd en zijn de wereldwijde metatrends te ervaren en te zien.

Tegelijkertijd positioneert ‘s werelds toonaangevende vakbeurs zich met het nieuwe woongedeelte Ambiente Working. Ambiente zorgt voor nieuwe impulsen voor de kantoorboekhandel – van contractbusiness tot megatrend duurzaamheid en de eeuwige favoriet Design & Lifestyle tot doelgroepen in de horeca. Daarnaast wordt Ambiente Giving doorontwikkeld met de nieuw ontworpen lijn stationery producten, waaronder 1 Zoals voorheen start Creativeworld een dag later en dus pas op 4 februari.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0