Bültel Fashion Group versterkt team, o.a. bij camel active

Bültel Fashion Group versterkt team, o.a. bij camel active

Bültel Fashion Group heeft twee strategische sleutelposities ingevuld ter ondersteuning van haar ambitieuze groeistrategie. Per 1 december 2024 zal Alexander Senning de nieuw gecreëerde functie van Director Marketing bij camel active op zich nemen. Senning, die eerder als Creative Director/Hoofd van Design, Content & Productie bij Breuninger Stuttgart werkte, brengt zijn creatieve visie en uitgebreide ervaring mee om de toekomst van het merk verder vorm te gevenm, zo meldt het persbericht.

Peter Hoever, managing director van Bültel Fashion Group, verwelkomt Senning: “Met zijn diepgaande expertise en creatieve visie zal Alexander een sleutelrol spelen in het realiseren van onze toekomstige plannen en het verder versterken van het camel active merk.”

Sinds de lente van 2024 is Sara Rossi-Wilberg aangesteld als Director People voor de Bültel Fashion Group. Rossi-Wilberg heeft ruime ervaring opgedaan bij gerenommeerde bedrijven zoals Holy Fashion Group, Gerry Weber en Brax Leineweber. Onder haar leiding zal de afdeling HR verder gedigitaliseerd en toekomstbestendig worden. Thorsten Suska, managing director van Bültel Fashion Group, benadrukt haar waarde: “Sara is een echte aanwinst voor ons team. Haar vermogen om innovatieve HR-processen te ontwikkelen, terwijl ze de focus op de mensen houdt, is uitzonderlijk.”

Bron: camel active

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0