camel active brand event Berlijn

Beeld: camel active

Op dinsdag 14 januari 2020 begon camel active aan het nieuwe decennium onder het mom van SEE. FEEL. EXPLORE. en presenteerde de nieuwe lifestyle- en outdoorcollecties aan 700 uitgenodigde gasten. De modeshow was het hoogtepunt van het merkevenement in Berlijn-Friedrichshain, waarbij camel active de gelegenheid aangreep om de moderne collectie te presenteren, schrijft camel active in een persbericht.

De gasten bestonden uit industrieleiders, retailpartners, acteurs, influencers en de pers, die allen deelnamen aan de merkbeleving en naar eigen zeggen tot in de kleine uurtjes genoten van het event en de after-show. “De modeshow herfst/winter 2020 markeert de lancering van de camel active damescollectie, de herlancering van schoenen en de ontwikkeling van onze herenkleding met zijn casual en functionele uiterlijk,” zegt Frank Brüggemann, Managing Director en verantwoordelijk voor de producten en de verkoop. Zo’n 50 modellen toonden de belangrijkste looks van de herfst/wintercollectie 2020 voor camel active.

Meer informatie: www.camelactive.de

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0