CASAMODA ontwerpt op rentabiliteit

CASAMODA ontwerpt op rentabiliteit

“2022 is voor ons een goed jaar geweest. We zijn zeer tevreden over zowel de zomer als de winter en we hebben ongeveer 15 miljoen euro geplust ten opzichte van 2019, wat het laatste normale omzetjaar was.” Jan Hammer, directeur Verkoop, Product en Marketing van CASAMODA, legt uit waarom: “In 2018 hebben we met het hele team een cultuurchange ingezet naar ‘eenvoudig’, ‘consequent’ en ‘partnerschap’. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen.” 

Philipp Wesbuer, manager Design Product en Technologie, legt uit dat CASAMODA zich steeds meer focust en daarmee vroegtijdig risico’s kan inschatten. “We nemen beslissingen op basis van doorverkoopcijfers. Onze collectie ontstaat naar aanleiding van de doorverkoopcijfers uit de vorige collecties: wat werkt bij de consument en wat niet? Dat is altijd de basis, aangezien we alleen produceren wat de consument daadwerkelijk wil kopen. Geen gekke dingen maar leveren wat gevraagd wordt!”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0