Constante ontwikkeling bij ROY ROBSON

Constante ontwikkeling bij ROY ROBSON

ROY ROBSON heeft een eigen ontwerpafdeling. Hoofd Product & Marketing Sven Brüggemann legt uit: “Als het gaat om patroonontwerp, productbeheer en inkoop creëren we onze kleding in eigen huis. Van een wit vel papier tot het afgewerkte monsterstuk. Onze eigen productie in Izmir, Turkije, en langdurige relaties met partnerbedrijven stellen ons in staat om gedurende dit proces direct de monsters te maken om die vervolgens verder te ontwikkelen.” 

ROY ROBSON ziet zichzelf als een premium herenmode-label, benadrukt Brüggemann. “We leggen sommige accenten sterker om ons te onderscheiden, en als we iets doen, maken we een statement. Wij creëren mode naar de tijdgeest en bieden producten met een eerlijke prijs-prestatieverhouding. Onze consumenten weten dat ze bij ons goed gekleed zijn en dat ze kunnen vertrouwen op kwaliteit en pasvorm. Maar deze man laat zich ook graag verrassen en juist die 15-20% spanning moet elke collectie kunnen bieden. Daarom ontwikkelen we onze collecties constant verder.” 

Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de MannenMode januari editie.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0