Creative Directors verlaten Kenzo

Kenzo neemt afscheid van creatief directeuren Humberto Leon en Carol Lim. Het design duo zal de laatste collectie voor het label nog presenteren tijdens de Men’s Fasion Week in Parijs op 23 juni, meldt WWD.

Na 8 jaar samenwerking met Kenzo zullen Leon en Lim zich volledig gaan richten op de winkelketen Opening Ceremony in de VS die voor 2020 gepland staat.

Sinds de aanstelling van het duo door Pierre-Yves Roussel, voormalig CEO van LVHM, wereldleider in luxe-artikelen, herpositioneerden Leon en Lim Kenzo als een label van nu, bliezen zij de geborduurde tijger nieuw leven in en gingen een samenwerking aan met onder meer H&M en Vans. Bovendien groeide Kenzo gedurende de aanstelling van Leon en Lim flink. De jaaromzet van het bedrijf is volgens WWD € 300 tot € 400 miljoen per jaar.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0