DESOTO op 1 bij Textil Wirtschaft

 In Businessnieuws

De druk om te innoveren is tegenwoordig groot voor overhemdfabrikanten. Dit heeft veel te maken met de verschuiving naar steeds meer casual in de business-look, geeft het Duitse Textil Wirtschaft aan. De markt voor casual overhemden verschuift momenteel snel van niche naar mainstream, waarbij stretch en jersey het populairst zijn. Een imago-analyse van TW onder retailers waarin de Jersey shirts van DESOTO als populairst uit de bus komen, is dan ook een enorme opsteker voor het jonge merk.

Volgens TW heeft DESOTO een waardering van 83% bij de respondenten als het gaat om een volwaardig en competent aanbod aan jersey en stretch shirts. Daarmee scoort DESOTO het dubbele van de concurrentie op plaats 2 en 3. Die doet er ondertussen alles aan om in de snel verschuivende markt bij te kunnen blijven, aangezien volgens TW de handel afgelopen jaar een verdubbeling van de omzet meemaakte in dit marktsegment. De oorzaak: draagcomfort en het feit dat dergelijke shirts steeds meer geaccepteerd worden als nette kleding in het bedrijfsleven.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0