DIGEL blijft groeien

DIGEL blijft groeien

DIGEL draait weer op volle toeren en de productie ligt fors hoger dan in topjaar 2019, vertelt Group Sales Director Philippe Célény. “Corona heeft formal wear-fabrikanten uiteraard hard geraakt, maar direct na de lockdowns werden alle uitgestelde feesten ingehaald, met een enorme vraag tot gevolg. In 2022 was de omzet razendsnel weer op niveau en dit jaar overtreffen we zelfs 2019. Deze prestatie is natuurlijk ook het resultaat van de verkopen van onze B2B-klanten, dus ik ben blij voor ons allemaal.”

Nederland

In Nederland gaat het eveneens goed met DIGEL. “Al jaren hebben we de Ceremony Collectie specifiek voor huwelijksfeesten. Die heeft nu een uitermate goede doorverkoop. Het leven wordt gelukkig weer gevierd! Kostuums en colberts doen het eveneens goed, we merken duidelijk dat consument weer op uitstraling let. In een joggingbroek kun je het verschil niet meer maken…” De assortimentsopbouw in de collectie is daarbij erg belangrijk voor DIGEL en uiteraard ook voor de Nederlandse retailers, benadrukt Célény. “De keuzemogelijkheden zijn bij diverse leveranciers significant afgenomen, maar DIGEL heeft een gevarieerd en modern aanbod in mix-op-maat kostuums en colberts. We proberen de retailer daarbij zo goed mogelijk te ontzorgen en geld te laten verdienen aan onze producten. Niettemin is het belangrijk dat retailers nu anders anticiperen dan voorheen! Wij zullen middels hogere voororders capaciteit moeten reserveren zodat onze afnemers zeker zijn van voldoende kostuums en colberts voor de verkoop.”

Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de MannenMode juli editie. Bestel hierbij de juli editie van MannenMode.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0