EDUARD DRESSLER heet voortaan DRESSLER
Aangezien de wereld sinds 2019 is veranderd, is het fundamenteel moeilijker om de resultaten van de laatste jaren te vergelijken. Maar Head of Design Christian Fenske van DRESSLER constateert dat hij het gevoel heeft dat de DRESSLER-collecties momenteel duidelijk bij de tijdgeest passen. “Die spreken voor zich en maken indruk met hun snit, kwaliteit, verfijning en niet in de laatste plaats een goede prijs-prestatieverhouding. Wij denken, nogal onbescheiden, dat de modern-klassieke DRESSLER-looks gewild zijn en goed passen bij het modebewustzijn van de Nederlanders. De reactie van de markt op onze collectie is namelijk zeer positief en de resultaten van vorig seizoen bevestigen deze trend.”
Nieuwe naam
De HW24/25-collectie zal veel nieuws brengen, en niet alleen op het gebied van looks: “We hebben een rebranding doorgevoerd en een nieuwe naam! We hebben afscheid genomen van de voornaam Eduard. Vanaf volgende herfst/winter zal het merk DRESSLER heten, de E is echter nog wel zichtbaar in de D als herinnering. Het nieuwe logo zorgt voor een betere zichtbaarheid, zowel in POS-materiaal als in social media-uitingen. Dit is tevens een duidelijk signaal dat er in de collecties veel gebeurt.”