Extra productgroepen bij CASAMODA

Extra productgroepen bij CASAMODA

Bij CASAMODA gaat er komend seizoen het een en ander veranderen in de collectie, met name in het breigoed. Head of International Sales Lukas Hänsch legt uit wat er gaat gebeuren: “De bekende thema’s blijven, maar we passen meer structuren toe in de ontwerpen. Op die manier vergroten we ons productaanbod en zorgen we voor een nieuwe uitstraling. Onder andere met nieuwe katoenkwaliteiten die een kasjmier gevoel geven en flanel met een wolmenging, maar ook truien met alcantara applicaties etc. De breigoedcollectie wordt dus uitgebreid met een extra productgroep.”

Emotie

Behalve uitbreiden qua assortiment gaat CASAMODA zich vanaf 2025 bovendien meer richten op emotie en imago. “We waren altijd sterk gericht op prijs/kwaliteitverhouding en het argument dat je met CASAMODA geld kunt verdienen, en daarbij bleef het merkimago op de achtergrond. Maar daar willen we nu verandering in brengen, dus we gaan met het merk CASAMODA een nieuwe richting uit. Dat zal nog niet met de komende herfst/wintercollectie gebeuren, maar er wordt hard aan gewerkt om dit eind 2025, begin 2026 te implementeren. Uiteindelijk moet de consument speciaal voor CASAMODA naar de winkel komen omdat hij het merk kent en niet alleen maar vanwege de goede prijs/kwaliteitverhouding.”

Dit en veel meer leest u in de januari 2025 editie vakblad MannenMode.

Nog geen abonnee? Meld u hier aan.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0