Frisse wind voor Hechter Paris

Frisse wind voor Hechter Paris

In 2023 heeft het bedrijf Aulbach besloten om het merk Daniel Hechter op te frissen en het te transformeren tot Hechter Paris. In de toekomst zal de Lifestyle-collectie zich richten op het versterken van zijn formele kledingpositie en tegelijkertijd het uitbreiden en versterken van het aanbod van casual kleding binnen zijn BLEU, BLANC, ROUGE DNA. Het merk wil een nieuwe uitstraling, die gericht is op iets jongere consumenten, die modieuzer zijn en veel online actief zijn

De afgelopen jaren is het merk al begonnen met vernieuwen. Dit is een samenwerking is geweest tussen het hoofdkantoor in Parijs, onder leiding van Tanguy Mulliez, en het Duitse kantoor, met Sascha Mader en Ulrich Franke als algemeen directeuren.

Om de ontwikkeling op alle gebieden te versterken, is Ingo Wilts aangesteld om de Hechter-teams te ondersteunen op het gebied van ontwerp, marketing en licenties. Ingo Wilts is al meer dan 30 jaar actief in de mode-industrie, waarvan het grootste deel in verschillende functies bij Kenneth Cole, Elie Tahari, Tommy Hilfiger en recentelijk bij Hugo Boss.

“Ingo Wilts heeft internationale expertise, een zeer charismatische persoonlijkheid en uitstekende wereldwijde ervaring op het gebied van producten, licenties en marketing. Hij bezit alle kwaliteiten die nodig zijn om het merk Hechter Paris weer terug te brengen naar verkoopsgroei, winstgroei en het vergroten van de aantrekkelijkheid van ons merk voor eindconsumenten,” zegt Sascha Mader.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0