Fynch-Hatton ziet omzet stijgen

Fynch-HattonMannenmodemerk Fynch-Hatton heeft met de voorjaar/zomercollectie 2017 de verkoopresultaten zien toenemen. In vergelijking met het vorige zomerseizoen stegen de verkopen op thuismarkt Duitsland met 30 procent en de exportcijfers met 32 procent.

De groei op de exportmarkten wordt gedreven door de kernmarkten België, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Rusland en Nederland. Dit betekent volgens het bedrijf dat meer dan 50 procent van de totale omzet wordt behaald op de exportmarkten. Fynch-Hatton werkt nu wereldwijd samen met 25 agentschappen.

Het bedrijf focust zich nu op een Intermezzo programma met een zomershirts en polo’s in combinatie met bijpassende bermuda’s. Dit programma zal worden aangeboden van 17 oktober tot en met 4 november 2016 en heeft een leverdatum van 15 april 2017.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0