ING Corporate Investments neemt belang in boxershort merk ON THAT ASS

ON THAT ASS, het e-commerce fashion merk dat boxershorts levert op abonnementsbasis, heeft een partnership gesloten met ING Corporate Investments om de groei in de verschillende Europese markten en Amerika te versnellen. ING Corporate Investments, de investeringstak van ING, neemt een belang in het snel groeiende Nederlandse bedrijf.

ON THAT ASS stuurt maandelijks een nieuwe boxershort met steeds wisselende designs naar consumenten die daarvoor een vast abonnementsbedrag betalen. Inmiddels heeft ON THAT ASS meer dan 350.000 abonnees en is het merk een begrip in Nederland, Duitsland en Engeland. Binnenkort wil ON THAT ASS haar afzetmarkt uitbreiden naar andere landen in Europa. “Na onze onstuimige groei van de afgelopen jaren met een omzetstijging van 80% in het laatste jaar, willen we onze uitrol in Europa en Amerika verder versnellen”, zegt Maurice van Hoek (co-founder). Jorn Besselink (co-founder) voegt hier aan toe: “De samenwerking met ING Corporate Investments komt hiervoor precies op het goede moment en geeft ons het vertrouwen dat we onze groeiambities kunnen waarmaken.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0