Just Brands lanceert PME legend XV

PME Legend brengt een nieuwe capsule collectie op de markt, waarmee zij een jongere doelgroep (25-35 jaar) willen aanspreken met als doel deze door te laten groeien als nieuwe trouwe PME Legend klanten.

XV
De collectie heeft als naam XV. In deze collectie staat de nieuwe XV Jeans centraal. Deze jeans zijn  een ode aan twee succesnummers van PME Legend jeans: de Aviator en de Nightflight. Beide broeken zijn respectievelijk 10 (X) en 5 (V) jaar geleden ontwikkeld en door de jaren heen erg succesvol gebleken. “Met de XV Jeans bieden we een actuele, toegankelijke slim fit, die lekker aanvoelt, rijk is qua (Aviation) details en commercieel is qua prijs. In de hele XV collectie vind je subtiele verwijzingen naar de betreffende 2 jeans, waarin het ontwerp van de Dakota DC-3 een herkenbare referentie is” vertelt Martine Boerrigter van Just Brands de redactie van MannenMode.

Campagne
Boerrigter vervolgt: “We ondersteunen de introductie van de XV met een unieke cross-media campagne om ons merk en deze collectie en jeans onder de aandacht te krijgen van de doelgroep en te stimuleren tot winkelbezoek en aankoop. De campagne loopt in Nederland, België en Duitsland”.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0