Katja Beibl: “De USP van MAERZ is kwaliteit.”

Katje Beibl, Managing Director van MAERZ München, is zeer tevreden over de ontwikkeling van het huidige herfst/winter-seizoen. “Onze collecties doen het uitstekend in de detailhandel, vooral ons modieuze assortiment in gebreide kleding is een absoluut succes. Hoewel het wellicht nog beter was gegaan als we iets stipter hadden kunnen leveren en de temperaturen in oktober en november lager waren geweest.” Voor de komende orderronde heeft MAERZ München zich niettemin weer geconcentreerd op de wensen van Nederlandse klanten, vertelt ze. MAERZ München heeft een eigen ontwerpafdeling en voor elk productgebied een eigen ontwerper met de juiste opleiding. “Zo kunnen we behalve scoren met een uniek design ook onze eigen MAERZ-kwaliteiten ontwikkelen en onze eigen onmiskenbare signatuur bereiken. Onze USP is ‘kwaliteit’, en we sluiten hierbij geen enkel compromis. Onze productiefaciliteiten, toeleveranciers en ontwerpers moeten voldoen aan de voorgeschreven kwaliteitsnormen – van de ontwikkeling tot de levering van elk individueel product. Die normen zijn hoog en worden constant gecontroleerd, zeker als het op duurzaamheid aankomt.” Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de MannenMode januari editie.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0