Klanten Wehkamp moeten betalen voor retouren

Klanten Wehkamp moeten betalen voor retouren

Wehkamp kondigt een nieuw retourbeleid aan. Met de nieuwe voorwaarden verwacht Wehkamp de grote stroom teruggestuurde artikelen terug te brengen.

Wehkamp rekent vanaf 24 april een bijdrage van €0,50 per teruggestuurd artikel. Om de hoeveelheid geretourneerde artikelen van klanten te kunnen reduceren, heeft het online warenhuis de afgelopen periode geïnvesteerd in toepassingen op de website en app om de klant beter te kunnen helpen in het aankoopproces.

Momenteel ontvangt Wehkamp in het distributiecentrum dagelijks tot 50.000 artikelen retour. Het betekent dat er onnodig met de artikelen op-en-neer wordt gereden. Volgens Wehkamp is dit geen houdbare en duurzame situatie meer en het wil de mogelijke opbrengsten van de maatregel investeren in betere klantervaring.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0