proef
PROEF
PROEF
proef
proef

PROEF
proef
proef
PROEF
PROEF

PROEF
proef
proef
PROEF
PROEF

MANNENMODE JULI 2017

Mannenmode is een uitgave van Blauw Media Uitgeverij. In Mannenmode verschijnt onder andere businessnieuws, collectienieuws van verschillende merken en marktvisies. Ook komen achtergrondverhalen en interviews met retailers en agenten aan bod.

Laatste nummer

IN GESPREK MET

bugatti is klaar voor de toekomst
Een nieuwe generatie aan het roer

Aan het stuur van het familiebedrijf bugatti staat een sterk, vierkoppig team. Klaus en Wolfgang Brinkmann werden twee jaar geleden versterkt door hun zonen Julius en Markus. “We zijn trots dat we de verantwoordelijkheid met de volgende generatie kunnen delen”, zeiden ze destijds. “Samen komen we verder.”

Laatste nummer

MODEPROGNOSE

LENTE/ZOMER 2018: Bouw een brug of een muur?
Een meerstemmige beweging van bruggenbouwers, die zich tégen de polariserende muren keren; mensen die bij zinnen komen en inzien dat we het sámen moeten doen. Werkgevers spreken over inclusiviteit en diverse groepen zoeken samenwerkingen op. De multi-etnische ontwikkeling van het Westen is een feit, weten ze. Hier constant voor vrezen heeft geen zin. Wees niet bang, maar realistisch.

Laatste nummer

DE WINKEL VAN

Lodewijk Mode voor Mannen, Franeker
Met een oppervlakte van bijna duizend vierkante meter en een assortiment dat reikt van Chasin en Superdry tot Roy Robson en Olymp, bedient Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker jong en oud in vrijwel de hele regio.

Laatste nummer

VAKBEURZEN

Voor- en nabeschouwingen
In dit nummer staan voorbeschouwingen en nabeschouwingen uit de beurzenwereld. Met o.a. Modefabriek, Pitti Uomo, MOMAD, CIFF, Supreme Women&Men, Panorama, Premium, Man&Zo en Style&Dress,

Laatste nummer

SPECIAL BROEKEN

ONTWIKKELINGEN IN DE BROEKENMARKT
Wat speelt er bij de merken?

Goede seasonal stock en NOS zijn onmisbaar
‘Consument kiest sneller broek met leuke details’

Laatste nummer

N.O.S.

Risico delen, een sterkere branche met N.O.S.
De Nederlandse retail beleeft een hoogtepunt. Geloof het of niet; in de afgelopen twintig jaar hadden consumenten nooit zoveel vertrouwen in het economisch klimaat. Onze persoonlijke financiële situatie? Die zien we ook positiever in. We durven vaker te shoppen en leggen steeds grotere bedragen op de toonbank.

Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0