MAC start landelijke campagne

MAC start volgende week met een grootschalige abricampagne. De broekenspecialist plaatst in heel Nederland ruim vijfhonderd grote affiches. “De abri’s zijn te zien in dorpen en steden”, zegt Kaye Visser van Transit Textiles namens MAC. “We zijn zichtbaar op led-schermen in luchthavens, op billboards bij tankstations, in drukbezochte winkelstraten, in bushokjes, langs grote wegen en op andere locaties die vaak bezocht worden. Online wil MAC zijn merkbeleving eveneens versterken. Het merk is bezig met een marketingplan om MAC op social media prominent te profileren.”

Waarom zoveel aandacht? “We willen MAC als sterk label in de spotlight zetten. Onze doelgroep is aan het verbreden; het merkt vernieuwt, maar verliest zijn oude ‘fans’ niet uit het oog. Dit benadrukken met een trendy image-campagne voor consumenten”, aldus Visser. “Ten opzichte van retailers willen we laten zien dat we een stabiele broekenspecialist zijn. Het zijn roerige tijden in broekenland. We merken dat sommige retailers maandenlang in het ongewisse zijn gelaten door hun leverancier. MAC is een stabiel merk voor retailers die hun broekencollectie te allen tijde willen aanvullen. Deze grootschalige campagne is voor retailers de uitgelezen kans om met MAC aan de slag te gaan.”

 Over MAC

MAC is sinds 1973 actief als broekenspecialist met een groot aanbod in zowel katoen- als denimmodellen. Het merk levert vier collecties per jaar en werkt met meerdere leveringen per seizoen. MAC werkt met N.O.S, seasonal stock en een uitgebreid voorraadsysteem via een B2B-portal. Het merk wordt vertegenwoordigd door Transit Textiles Agency B.V.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0