MannenMode
MannenMode – het toonaangevende vakblad op het gebied van Fashion for Men.
MANNENMODE biedt visie die alle facetten van de mannenmode afdekt en heeft hierdoor een onderscheidende meerwaarde voor onze lezers.
Wie zijn onze lezers:
MANNENMODE bereikt alle niveaus: inkopers, verkopers en algemene leidinggevenden met beslissingsbevoegdheid. De lezerskern bestaat uit zelfstandige detaillisten, managers van onder andere franchiseketens, grootwinkelbedrijven en aanbieders in de mannenmodebranche.
Frequentie:
MANNENMODE verschijnt 2 keer per jaar. Met het informeren over nieuwe collecties, trends en nabeschouwingen ondersteunen wij de mannenmodebranche om goed geïnformeerd het nieuwe seizoen in te gaan. Naast het vakblad verschijnt wekelijks de digitale nieuwsbrief van MANNENMODE.
Redactioneel concept:
Met de rubrieken NIEUWS, MODE en BUSINESS informeren wij u over de ontwikkelingen, modetrends en achtergronden in de mannenmodebranche. Bij onze lezers peilen wij voortdurend de meningen over het blad. Deze worden geanalyseerd en verwerkt in het actuele redactionele concept. Hiermee bereiken wij de optimale aansluiting op de behoeftes van de mannenmodebranche.
Naast MannenMode heeft Blauw Media ook de volgende modebladen:
Vrouwenmode www.vakbladvrouwenmode.nl