Marc Tuerlings: EDI steeds belangrijker

Zo min mogelijk voorraad in de winkels en door bijbestellen een zo hoog mogelijke omzet genereren, dat is de opzet van de Tuerlings Fashion Group. Om die reden groeit het N.O.S.-programma voor Olymp en Digel. “Het percentage omzet afkomstig van N.O.S. ligt voor Olymp op 50 procent en voor Digel op 70 procent”, zegt Marc Tuerlings. “EDI is daar in belangrijk. Olymp en Digel zijn er volledig op ingericht. En het is een investering van niks. Vaak is het slechts een kwestie van de systemen aan elkaar koppelen en het loopt. Retailers die via EDI gaan werken zien hun rendement stijgen omdat ze hun voorraad kunnen beperken en wat verkocht is automatisch aangevuld krijgen.”

In het N.O.S.-programma doen de overhemden het zeer goed, aangezien de pasvorm van de hemden hetzelfde blijft. “Dames gaan regelmatig met het strijkvrije shirt van hun man naar de winkel en vragen om een nieuw exemplaar in hetzelfde model”, aldus Tuerlings.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0