Marco de Deijn: “Desoto luistert naar zijn agenten”

Marco de Deijn: “Desoto luistert naar zijn agenten”

“We hebben in principe in de zomer van 2022 meer dan goed gedraaid. Met een plus van 35% wereldwijd”, vertelt Marco de Deijn van Desoto-agent Trench. “In Nederland zagen we een stukje groei in de luxury-lijn. Onze reguliere lijn is qua distributie redelijk afgedekt, en dat betekent dat we die plus in Nederland hebben gerealiseerd met bestaande klanten. Daar zijn we trots op omdat dit aangeeft dat ons product goed verkoopt in de winkels.” Dit seizoen is het helaas wel lastig geweest als het gaat om de uitlevering van onze NOS-voorraden, vertelt Marco De Deijn. “Dat speelt echter bij veel meer merken. Vanuit Desoto Duitsland is dit ondervangen door twee nieuwe productiebanden aan te kopen in het productiebedrijf, waarvan er een volledig gaat draaien voor NOS om de leveringsproblemen daar op te lossen. Dat is heel belangrijk omdat we meer hadden kunnen verkopen als de voorraad op orde was geweest. We produceren weliswaar in Europa, maar het was lastig om voldoende personeel te krijgen en dat heeft effect op de capaciteit. Minder personeel betekent ook minder productie. Dit is nu weer op volle kracht en mét de extra capaciteit kunnen we weer volgas…!” Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de MannenMode januari editie.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0