Marco Lanowy:“Bij Alberto hebben we plezier in ons werk!”
Het jaar 2022 was voor Alberto een jubileumjaar en CEO Marco Lanowy kijkt tevreden terug op de viering van 100 jaar Alberto. “We hebben ons eeuwfeest gevierd met heel veel broeken!
De economie en het consumentenvertrouwen waren in 2022 echter minder positief dan voorheen. De noodzaak om moderniteit in de collectie te brengen was daarom groot, net als leveringszekerheid en positief denken.” Productmanager Michael Willems vertelt: “We hebben onze productie in Roemenië en Tunesië en die landen hebben goede verbindingen met Europa. Niettemin was het soms schrikbarend hoe lang sommige toeleveranties duurden.” Lanowy vult aan: “Maar we kunnen om problemen heen werken dankzij onze jarenlange relaties met toeleveranciers. Dat is een kwestie van gegroeid vertrouwen. Wekelijks hebben we contact over beschikbaarheid van materialen waardoor we dus niet plotseling voor een probleem gesteld worden. Alle situaties kunnen we aan en we handhaven altijd zonder concessies onze normen.” Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de MannenMode januari editie.
