MARKTVISIE
COLUMNS
N.O.S-collecties groeien
Na een moeilijke tijd krabbelt de Retail langzaam weer overeind. De omstandigheden lijken iets verbeterd. Hoewel de consument nog altijd pessimistisch tegen de economie aankijkt stijgt de koopkracht geleidelijk. Toch hebben retailers een sterk groeiende behoefte aan zekerheid en gedeelde verantwoordelijkheid.
ACHTERGROND
VOORJAAR/ZOMER 2016: Bruggen bouwen
Er sprake van een toenemende kloof tussen arm en rijk en er heerst een cultuur van wantrouwen. We bevinden ons in een tussenfase, waarin het oude al grotendeels achter ons ligt, maar het nieuwe nog niet echt is begonnen. We moeten opnieuw onze identiteiten ijken en onze positie bepalen.
ARTIKELEN
Lenssen Mannenmode, Mierlo
Negenentwintig jaar geleden besloten Manja en Maarten Lenssen na een voorbereidingstraject om een eigen mannenmodezaak te beginnen in de Dorpsstraat van Mierlo. Na de laatste verbouwing in 2008 is de omvang van onze winkel zelfs verdubbeld.