Maro Nachtrab: ‘De handel kan vertrouwen op Brühl’

“Bij Brühl hebben we goede voororders gehad voor HW22/23 en zien we nu een kleine plus ten opzichte van 2021”, vertelt CEO Maro Nachtrab. “We staan er dus best goed voor, mede omdat we afgelopen herfstcollectie ook met ruim 10% in de plus hebben afgesloten en de zomer eveneens goed was. Hoe de rest van 2022 gaat verlopen is nu echter nog een beetje koffiedik kijken, maar ik heb er wel vertrouwen in.”

Nachtrab verwacht dat de Oekraïne-crisis en de hogere energierekeningen de consumentenbestedingen wat zullen dempen, en voegt daar gelijk aan toe dat ook corona nog steeds een rol speelt in de wereld. “Niettemin zijn we er van overtuigd dat 2022 uiteindelijk een goed jaar zal worden. Bij Brühl is planning en leveringszekerheid momenteel belangrijker dan de winstmarge. Daarom is ruim 50% van de benodigde materialen al ingepland. Dat stelt de leveringsdata veilig en betekent een hoge prijsstabiliteit tijdens het seizoen. Ook hebben we weer een groot voorraadprogramma beschikbaar met zowel NOS als Seasonals, waardoor we 90% leveringszekerheid kunnen garanderen aan wie voorordert. We willen namelijk dat de handel kan vertrouwen op Brühl.” Meer leest u in de nieuwe editie van vakblad MannenMode.

Maro Nachtrab
CEO C. Brühl GmbH & Co. KG

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0