Meer dan 1200 merken op 90e editie Pitti Uomo

Pitti UomoVoor de 90e editie van de Pitti Uomo komende zomer zullen meer dan 1200 collecties te zien zijn. De organisatie verwacht zo’n 20.000 bezoekers waarvan 8200 uit het buitenland. De cijfers getuigen van een evolutie van de beurs die in 1972 voor het eerst werd gehouden. De eerste editie vond toen in februari plaats in het Hotel Villa Medici in Florence. Er waren 43 exposerende bedrijven en een totaal van 526 inkopers kwamen naar de beurs toe, waarvan 98 uit het buitenland.

Voor de reclamecampagne van de komende editie zocht organisator Pitti Immagine samenwerking met getalenteerde videomakers. Dat voegt bewegend beeld toe aan het motto: Pitti Lucky Numbers. Sergio Pappalettera verzorgde de creatieve invulling onder regie van Ced Pakusevskij, met fotografie van Toni Thorimbert.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0