MEYER vernieuwt verder
“Onze collectie is goed ontvangen en we hebben een mooi zomerseizoen achter de rug”, vertelt bestuurslid Sven Wandres van MEYER-Hosen. “MEYER Active heeft het goed gedaan in de doorverkoop en ook M|5 blijkt een sterke marktpositie te hebben veroverd.
“De zelfstandige retailer doet het goed, mits ze maar focussen op kwaliteit en service”, vervolgt Wandres. “Daarom willen wij onze retailers op de winkelvloer ondersteunen en hebben we een speciaal marketingprogramma opgezet met themagerichte, kant en klare social media-paketten en POS-materiaal voor in de winkel. Bovendien bieden we trainingen voor winkelpersoneel, met name om de pasvormkennis te vergoten. We willen hiermee de zelfstandige retailer nog beter ondersteunen en diens verkoopkansen vergroten.”
Collectie
Over de collectie voor het volgende herfst/winterseizoen heeft Wandres veel te melden: “We blijven vernieuwen en moderniseren. Voor onze Meyer-productlijn hebben we om te beginnen nieuwe voeringen en andere stoffen gebruikt. De nadruk ligt weer op MEYER Active. Dat is een wezenlijk onderdeel van onze verdere ontwikkeling. Hier hebben we o.a. Thermolite als nieuw materiaal; lekker warm in de winter! Daarnaast bieden we ribcord in moderne nieuwe kleuren en met nieuwe details en ligt er nog meer nadruk op het draagcomfort. Onlangs hebben we in de collectie bovendien Active polo’s met een gehaakte kraag toegevoegd. Ze doen het uitstekend in de markt!”
Dit en veel meer leest u in de januari 2025 editie vakblad MannenMode.
Nog geen abonnee? Meld u hier aan.
