De organisatie van de Modefabriek laat op 22 april weten dat zij achter de schermen hard werken aan een digitaal platform, ‘om alle betrokkenen in de branche 24/7 samen te kunnen brengen’. “Het besluit om onze zomereditie dit jaar over te slaan, heeft voor ons allen een grote impact. Het raakt ons, maar ook jullie allemaal; onze klanten, partners, leveranciers en goede relaties. Deze tijden zijn moeilijk en lastig, soms zelfs ingrijpend en verdrietig. We begrijpen dat jullie alle zeilen bij moeten zetten om er goed doorheen te komen” schrijft de Modefabriek in het bericht. “In deze onvoorspelbare en ingewikkelde tijd moeten we op zoek naar nieuwe manieren om in contact met elkaar te blijven en om elkaar te blijven vinden. De fysieke, persoonlijke ontmoeting, die al bijna 25 jaar zo kenmerkend is voor Modefabriek, is helaas op dit moment niet mogelijk. Nu wensen wij jullie en jullie naasten vooral alle gezondheid toe en wij hebben er alle vertrouwen in dat we samen deze situatie het hoofd kunnen bieden” besluit de Modefabriek bericht.
Aanbevolen artikelen