Modefabriek – ‘Meer dan mode’

 In Businessnieuws

‘Meer dan mode’ is het motto van aanstaande Modefabriek, die op 20 en 21 januari plaatsvindt in Amsterdam. “Naast het ontdekken van nieuwe merken bieden we een plek waar branchegenoten over belangrijke trends kunnen leren. Ze laten zich inspireren. Door nieuwe collecties én interessante individuen uit het veld. Door kennis en ervaringen te delen kunnen ze het beste uit hun business halen.”

Vanuit deze strategie zette Modefabriek ook dit jaar een aantal sprekers op het programma. Zo komen Chantal Janzen, David Shah, Kirsten Jassies en Ronny de Vylder het publiek van nieuwe kennis voorzien. Daarnaast komt de beurs in samenwerking met Enterprise Europe Network (EEN) en de Kamer van Koophandel met het ‘Fashion Match’-programma, die deelnemers uitdaagt hun internationale modenetwerk uit te breiden.

De Modefabriek-exposanten staan dit jaar over vier hallen verdeeld. In de ‘North Hall’ vinden we mannenmodetrends van business tot athleisure, met merken als Cinque, 7 for all Mankind en Tomas Maine. De ‘West Hall’ wordt gevuld met trendy, upbeat en snelbewegende mode voor dames en heren, met onder meer Skechers, Mavi en Saint Tropez. In de ‘Centre Hall’ vinden we Inwear en Alix the Label en andere merken die de Modefabriek typeert als ‘premium level womenswear’: elegant en ‘on the ball’. De East Hall is tot slot gevuld met ‘Next Generation Coolness’ en ‘Fashion industry influencers’, zo stelt de organisatie. Hier vinden we onder meer het vegan tassenmerk Matt & Nat, Rains en Kappa. Een volledig overzicht van alle deelnemende merken is te vinden op de website van de Modefabriek.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0