MOMAD beleeft succesvolle editie

Modebeurs MOMAD, georganiseerd door IFEMA, is succesvol verlopen. Maar liefst 15.225 professionals bezochten de beurs, die plaatsvond van 6 tot 8 februari in Madrid, waar ruim 800 exposanten hun collecties toonden.

Zo’n 32 procent van de bezoekers dit jaar kwam uit andere landen dan Spanje, waarmee de doelstelling van internationalisering van de beurs werd behaald, aldus de organisatie. Met betrekking tot digitalisering is MOMAD, als antwoord op een van de belangrijkste uitdagingen voor de sector, forum-evenementen blijven ondersteunen, dit keer via het MOMAD 4.0 Forum van Correos. In deze ruimte, gelegen in hal 12, werden tijdens de beurs verschillende voorstellen gepresenteerd met betrekking tot de succesverhalen en mogelijkheden van de digitale strategieën van industriële bedrijven. Bovendien zijn de inspanningen van de organisatie om de digitale gemeenschap uit te breiden en haar exposerende merken op social media bekend te maken, weerspiegeld in onder andere de campagne ‘MOMAD Wardrobe’, waar influencers als María Pintado en Juan Yanes, die een Instagram-community hebben van meer dan 200.000 volgers, aan deelnamen. De Momad Catwalk-modeshow hield ook een uitgebreid en succesvol programma van shows, evenals een reeks trainingsactiviteiten, workshops en andere evenementen. Ze werden allemaal zeer goed bezocht.

De volgende MOMAD vindt plaats van 3 tot 5 september 2020 bij IFEMA in hallen 12 en 14.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0