Nieuwe brandstore voor A fish named Fred in Haarlem

De kleurrijke prints en eigenzinnige ontwerpen van A Fish Named Fred zijn nu ook in Haarlem te vinden. Afgelopen 29 mei opende het merk, dat tevens eigen vestigingen heeft in Maastricht en Amsterdam, haar nieuwste brandstore, vol digitale (mode-)snufjes. Bij de opening van de brandstore aan het Hortusplein was een kleine 100 man aanwezig die volgens A Fish Named Fred-eigenaar Rob Schalker hun ogen uitkeken. “De nieuwe winkel is ruim 95 vierkante meter groot en dus was er voldoende ruimte om flink uit te pakken. Zo is er een grote 3D-print van onze vis-mascotte te zien. Ook staat er een fotospiegel met een camera, die zelfs commentaar kan leveren en via een printer een foto afdrukt.”

En dat is volgens de enthousiaste eigenaar nog lang niet alles. “In de vloer zit augmented reality: een projectie die reageert op voetstappen. Vissen zwemmen zo onder je vandaan wanneer je door de winkel loopt!” Ook werd er heat-mapping in de winkel gerealiseerd, waarmee wordt gemeten welke plekken het meest bezocht worden. A Fish Named Fred werkte samen met Vision2watch, Light of Sound, XClusive International, Cratylus en Sonny’s Inc. om alle innovaties en het entertainment op de opening te realiseren.

Het Nederlandse modemerk, dat wereldwijd verkrijgbaar is en in 2011 werd opgericht, gaat door met groeien. Schalker vertelt dat A Fish Named Fred op 21 juni ook een tweede nieuwe brandstore opent in Amsterdam. “Deze winkel is met zo’n 30 vierkante meter kleiner, maar ook daar zullen we een feestelijk –en dynamisch- geheel van maken met een lenticulair scherm en muziek van Bram Boender van House of Talent: natuurlijk gekleed in onze collectie.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0