Nieuwe marketingdirecteur Wehkamp

Helen Zuurmond is aangesteld als nieuwe cmo bij Wehkamp. Zuurmond volgt Joost van Hilten op, die onlangs stopte bij het online warenhuis. Zuurmond heeft veel ervaring in de retailbranche, aldus RetailNews. Zo was ze eerder werkzaam voor onder meer Ahold, Rituals, V&D en HEMA. In haar nieuwe functie is Zuurmond verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Wehkamp. Zuurmond noemt Wehkamp een ‘sympathiek en oer-Hollands merk’. Ze vindt dat Wehkamp de omslag heeft weten te maken naar een modern digitaal bedrijf. “Deze combinatie maakt Wehkamp uniek.”

Wehkamp heeft naar eigen zeggen ruim 2,7 miljoen vaste klanten en meer dan vijfhonderdduizend bezoekers per dag. Per jaar worden zo’n elf miljoen pakketjes verstuurd.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0