Nieuwe modebeurs in aantocht: BrandsHatch

 In Bedrijfsnieuws

Nu Kindermodebeurs SundaySchool erg dichtbij een daadwerkelijke fysieke beurs komt deze zomer, hebben de organisatoren van SundaySchool de vraag gekregen of zij wellicht ook voor de vrouwen-en mannenmode een platform kunnen bieden. Vakblad Mannenmode sprak Rob de Vos over dit plan.

Vraag naar volwassenen beurs
“Toen het in de markt duidelijk werd dat we concrete stappen maakten richting een vakbeurs deze zomer, kregen we van een aantal volwassenen merken de vraag of we wilden overwegen ook voor hen een platform aan te bieden” vertelt de Vos. “We zijn dienstverleners, en zijn daarmee aan de slag gegaan. Omdat de infrastructuur er al staat, zou een beurs voor vrouwen- en herenmode aansluitend aan SundaySchool haalbaar kunnen zijn. We bedachten voor de beurs de naam BrandsHatch, ofwel broedplaats voor merken. Toepasselijker kan niet. Voor BrandsHatch geldt net als voor SundaySchool dat de doelstelling is dat merken zich zo goed mogelijk kunnen presenteren, en inkopers zich zo goed mogelijk kunnen oriënteren. We hebben alle volwassenen merken uit onze database deze week aangeschreven om de interesse en voorkeuren te inventariseren. Nu mikken we erop om BrandsHatch aansluitend aan SundaySchool te organiseren, met één ombouwdag. Afhankelijk van de vraag zal BrandsHatch twee, dan wel drie dagen zal duren. Voor BrandsHatch hebben we nu woensdag 15 en donderdag 16 juli in gedachten, met als reserve-datum vrijdag 17 juli. Alternatieve data hiervoor zijn woensdag 5, donderdag 6, (en vrijdag 7) augustus.”

 

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0