Nieuwe vertegenwoordiger bij A Fish Named Fred

jermaineA Fish Named Fred haalde dit seizoen een nieuwe medewerker aan boord. Jarmaine Tjong-A-Hung, voorheen werkzaam bij Scotch & Soda, vertegenwoordigt nu het merk in het Noorden van Nederland. Immo de Maar blijft verantwoordelijk voor het zuiden van het land. “De aanstelling van Jermaine zorgt ervoor dat Immo en hij meer tijd hebben om de klant te bezoeken en aandacht te geven aan events en promoties. Door meer gefocust met de klant te werken gaat het verkoopgesprek over samenwerking en niet over het product alleen”, aldus Rob Schalker.

Het gaat goed met A Fish Named Fred. Het merk is actief in 17 landen en heeft in Nederland 120 klanten. ‘De Vis’ verkent het midden Oosten en onderzoekt er de mogelijkheden voor een serie concept stores. “Aziaten zien graag mono-brand stores. Bovendien hebben we gemerkt dat Chinezen dol zijn op goudvissen en kleding uit Europa: we zijn een perfecte match”, aldus Schalker. A Fish Named Fred kijkt nu naar de mogelijkheden om deel te nemen aan de Shanghai Fashion Week onder de noemer Dutch Design. De gesprekken zijn daar in volle gang. “Door samen te werken met de ambassades kunnen we de juiste kanalen aanboren om daar op korte termijn aan het werk te gaan”, zegt Schalker. In Europa breidde het merk ook uit. A Fish Named Fred lanceerde zijn collectie onlangs in Bilbao en Barcelona. “Onze agenten nodigden tussen de 15 en 20 klanten uit om een preview van de collectie te zien. We peilden de meningen van de klanten en kregen een goed beeld van de wensen en meningen per regio”, aldus Schalker.  In Nederland onderzoekt het merk op dit moment naar mogelijkheden voor een mono-brand store in Amsterdam.

        Profielfoto Rob SchalkerAfishnamedfred2

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0