McGregor heeft haar nieuwe website gelanceerd, dat draait op een nieuw e-commerce softwareplatform van Demandware. Het merk zegt daarmee een klanten een unieke en gepersonaliseerde shopping experience te kunnen bieden.
De eerste stappen richting de nieuwe website werden in het najaar van 2015 reeds ingezet. In samenwerking met digital agency Emakina is er een volledig nieuw ‘responsive design’ ontworpen wat zorgt goed wordt weergegeven op een breed scala aan apparaten. Daarnaast worden op de productdetailpagina’s de McGregor-items met detailfotografie beter in beeld gebracht. McGregor wil met de site elke klant door middel van afgestemde ‘customer journeys’ inspireren met de voor hen meest passende items.
Bovendien zijn met het nieuwe e-commerceplatform en de aanstaande uitrol van ERP (Microsoft Dynamics AX), alle ingrediënten aanwezig om een toekomst bestendige omni-channel strategie uit te rollen via de website en het totale retailkanaal van McGregor.
De nieuwe McGregor website is, met het oog op de internationale groei, in vijf talen beschikbaar. Op mcgregor.nl kan de klant inspiratie krijgen en direct aankopen doen of gaan winkelen in één van de honderd McGregorstores of duizend McGregorverkooppunten in heel Europa.