Jasper Tuerlings start met zijn eigen agentuur Nextt Generation. Het eerste label dat hij op de Nederlandse markt vertegenwoordigt, is het Belgische broekenmerk Atelier Noterman. Tuerlings wil het merk in Nederland commerciëler en breder in de markt gaan zetten: “Atelier Noterman is een succesvol Belgisch familiebedrijf, dat ik in Nederland nog beter op de kaart wil zetten. Ik heb gemerkt dat de retail hongerig is naar een moderne, modische broek, in zowel chino als 5-pocket. Atelier Noterman maakt een zeer hoogwaardige, luxe broek met een duidelijke knipoog naar Italië.” Wouter Noterman: “Onze broeken zijn verfijnd, in balans en hebben een internationale uitstraling. Broeken met een Belgisch stijlgevoel, zijn meer Italiaans dan Duits qua handschrift en met een fijn gevoel voor detail. Onze stijl is een mix van beide werelden, we koppelen het frivole en gedetailleerde van Italië aan het kwaliteitsgevoel uit Duitsland. Dat vormt samen een Belgische broek.” Het hele interview leest u in de nieuwe editie van Vakblad Mannenmode.
Aanbevolen artikelen