Otto viert 40-jarig bestaan

 In Businessnieuws

Beeld: OTTO

Precies 40 jaar geleden opende OTTO haar deuren in Nederland en dat wordt gevierd. Naast spectaculaire feestkortingen, winacties en jubileumaanbiedingen blikt OTTO dit jaar ook terug op 40 jaar mode en wordt ernaar de toekomst gekeken. De webshop roept haar klanten om hulp om het modebeeld van het aankomende decennium te voorspellen. Hiermee kunnen zij €400,- of €200,- shoptegoed winnen.

OTTO is een van de eerste homeshopping-organisaties van Nederland en onderdeel van de Otto Group, een van de grootste online retailers ter wereld. OTTO begon 4 decennia geleden als postorderbedrijf en startte in 1998 met de transformatie naar e-commerce. In 2010 stopte OTTO met de ‘dikke catalogus’ waar supermodellen als Heidi Klum, Claudia Schiffer en Cindy Crawford op de cover stonden. Vandaag de dag heeft OTTO ruim 300.000 mode-, multimedia- en woonartikelen in het assortiment. In 2017 lanceert OTTO speciaal voor haar eigen badmode- en lingeriemerk LASCANA de webshop lascana.nl. Het aanbod van artikelen groeit continu en het bieden van betrouwbare service blijft een belangrijke focus van OTTO. Daarnaast zullen aanwezigheid in België en Luxemburg en het openstellen van de webshop als marktplaats voor leveranciers de belangrijkste ontwikkelingen vormen voor de komende jaren.

Meer informatie: www.otto.nl/special/otto-40-jaar-mode/

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0