Panorama Berlin ziet bezoekersaantallen stijgen

Panorama Berlin heeft op de eerste dag van de afgelopen editie, die van 15 tot en met 17 januari plaatsvond, “een recordaantal bezoekers” mogen verwelkomen. De organisatie meldt dat er, in vergelijking met hetzelfde seizoen in het voorgaande jaar, een stijging van 20% in bezoekersaantallen is gemeten.

“We zijn overweldigd door het succes van de beurs,” vertelt Jörg Wichmann. “Wij hebben ons steeds meer gefocust op merken met een sterke boodschap en hebben, met lezingen en events van topklasse, kennisoverdracht en inspiratie aangeboden die retailers van oplossingen voor de toekomst voorzien.”

Twaalf sprekers kwamen, onder het motto Panorama Expedition, op de eerste dag van de beurs langs om lezingen te geven over topics als digitalisatie en de emotionalisatie van POS naar POX. “Succes is een gevolg. Alleen diegene die de mensen en zichzelf begrijpt kan op de lange termijn succesvol zijn,” vertelde Bert Martin Ohnemüller, High Performance Business Coach van de Neuromerchandising group, Frankfurt.

Het motto Panorama Expedition was geïnspireerd op avontuurlijke poolexpedities. Alle zeven hallen werden voorzien van een nieuwe indeling en concept. Het doel was om, met meer duidelijke merkpresentaties, trendcapsules en een Panorama-only aanbod, mode in een spannende lifestyle-context te presenteren.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0