Qubz nieuw bij de No Excess Groep

De No Excess Groep lanceert een nieuw mannenmodemerk, Qubz. Brandmanager Mark Zwijsen geeft aan dat Qubz al een jaar in de maak is. “Het idee om een nieuw mannenmodemerk in het midden-hoog segment op te zetten was er al langer. Daar liggen kansen” Qubz zal zich richten op de functionele mannenmode met een sportieve uitstraling. “Het zijn basis items met felle details.” De kleur blauw staat bij het merk centraal, zo vertelt Zwijsen. Het merkverhaal van Qubz is dan ook opgebouwd rondom het thema water.

“Het merk is optimistisch, energiek en fris,” zo vertelt Zwijsen. Als beoogde doelgroep ziet het merk dan ook de man voor zich met een sportieve uitstraling die optimistisch en energiek is. Gevraagd naar een leeftijdscategorie geeft de brandmanager 25 tot en met 55 jaar aan. Prijzen variëren tussen de 29 euro voor een T-shirt tot 179 euro voor een jas.

Bron: Fashionunited.nl

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0