“De sfeer die in het weekend in deze stad heerste, doet me een beetje aan Parijs denken. Overal een chique menigte in fantastische outfits. Men kleedt zich voor de Düsseldorf Fashion Days en de geest ter gelegenheid van de DFD wordt niet alleen uitgedrukt door vlaggen, talrijke evenementen, acties in de stad en een buitengewone cohesie van de plaatselijke handel, maar is ook van de gezichten van de mensen af te lezen.”, aldus Aline Müller-Schade, Managing Director of The Supreme Group.
“De wisselwerking tussen B2B en B2C krijgt een nieuwe dimensie: Düsseldorf beleeft mode op een nieuwe manier. Dit gevoel komt ook tot uiting in de showrooms van Supreme Women&Men.” De “herstart” van het orderen is een succes en dit zou anderhalf jaar geleden waarschijnlijk niet denkbaar zijn geweest. Met een zeer sterk aanbod van nationale en internationale topcollecties en twee agentschappen die zich permanent in onze ruimte hebben gevestigd – Agentur Toepfer en Agentur Select Studio, stonden de Supreme Women&Men showrooms in het middelpunt van de belangstelling van de winkeliers. Kleur, individualiteit, complementair winkelen en combineerbaarheid spelen bij het orderen een grote rol. Kwaliteit staat bij de retailers duidelijk op de voorgrond.