Roger Brandts keert terug als CEO van FYNCH-HATTON
Roger Brandts heeft officieel zijn operationele rol binnen het familiebedrijf FYNCH-HATTON weer op zich genomen. Zijn terugkeer markeert een hernieuwde focus op het erfgoed van het bedrijf, de merkidentiteit en de productkwaliteit, terwijl FYNCH-HATTON zich beweegt in een dynamische en steeds veranderende markt, aldus het persbericht. “FYNCH-HATTON is uitgegroeid tot een wereldwijd erkend premium casual merk, actief in 55 markten.”
Een familie-erfenis met wereldwijde impact
Brandts beschrijft het bedrijf als “geworteld in stabiele fundamenten” en benadrukt de sterke bedrijfsstructuur en de toewijding van het team. Hij onderstreept ook de naadloze integratie van een volgende generatie leiders die in de toekomst klaarstaat om het bedrijf voort te zetten.
Versterken van de merkidentiteit
Een belangrijke prioriteit van Brandts is het aanscherpen van de merkidentiteit van FYNCH-HATTON om deze beter te laten aansluiten bij de doelgroep. “FYNCH-HATTON gaat een verhaal vertellen—een tastbaar verhaal met inhoud en impact,” verklaart Brandts. In samenwerking met zijn team heeft hij het afgelopen jaar gewerkt aan het herdefiniëren van het merkverhaal, om zo de waarden en het erfgoed van het bedrijf op een moderne en relevante manier over te brengen, zowel digitaal als in fysieke winkels.
Product als prioriteit
FYNCH-HATTON blijft trouw aan zijn kern, zegt het persbericht: het leveren van hoogwaardige producten. Het bedrijf zal zich richten op het moderniseren van het assortiment, terwijl het blijft inzetten op duurzaamheid en ethische productiepraktijken.
Samen met CFO Frank Zimmermann en CSO Christoph Brandts leidt Roger Brandts het bedrijf met de volgende visie: één van de meest betrouwbare namen in de premium casual sector blijven. Brandts benadrukt het belang van aanpassingsvermogen en innovatie, en citeert Henry Ford: “Succes bestaat uit het hebben van precies de vaardigheden die op dat moment nodig zijn.”
Bron: FYNCH-HATTON