ROY ROBSON plust in pre-order lente/zomer 2022 en versterkt distributie

 In Businessnieuws

ROY ROBSON heeft een dubbelcijferige stijging van de voorbestellingen voor het lente/zomer seizoen 2022 genoteerd in vergelijking met het voorgaande jaar. De gemoderniseerde collectie richt zich op nieuwe formele kleding met de drie hoofdthema’s New Office, A Night Out en Party, die tegelijkertijd het middelpunt vormen van de communicatie in lente/zomer 2022 voor ROY ROBSON en zijn partners in de gespecialiseerde handel. Bovendien groeit het segment vrijetijdskleding, dat qua product en prijs een nieuwe positie inneemt, vooral via de productgroepen chino’s, jeans, jersey en sportkleding.

Door de positieve ontwikkeling versterkt ROY ROBSON zijn internationale distributie. Christoph Sangmeister wordt met ingang van 01.10.2021 benoemd tot Hoofd Verkoop Internationaal. Tegelijkertijd zal Moritz Hinz terugkeren als Hoofd Verkoop Duitsland. Hinz bekleedde de functie al tussen 2016 en 2018. “We zijn op een zeer goede weg met ROY ROBSON” zegt Managing Partner Frederick Westermann. “De feedback uit de handel en de laatste orderronde geven ons vertrouwen. Wij komen met onze huidige focus tegemoet aan de tijdgeest en zullen het merk op deze basis verder ontwikkelen. Met de versterking in verkoop en marketing kunnen we dit nu nog gerichter aanpakken. We zijn blij dat we de collega’s voor de nieuwe taken hebben kunnen winnen.”

 

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0