SMCP neemt De Fursac over

Het Franse SMCP, moederbedrijf van Sandro, Maje en Claudie Pierlot, is in onderhandeling over de overname van het mannenmodemerk De Fursac. Het gaat om een volledige overname van het merk, waarmee SMCP de strategie wil versterken door verder in mannenmode te stappen, meldt SMCP in een aankondiging.

Het mannenmodemerk De Fursac werd in 1973 opgericht en specialiseert zich voornamelijk in pakken, tuxedo’s, polo’s en overhemden.

“De aankondiging van vandaag is een spannend nieuw hoofdstuk voor SMCP. Met De Fursac in onze groep hebben we een unieke kans om onze strategie te versnellen door een nieuw segment aan te boren in de snel groeiende mannenmode markt voor toegankelijke luxe producten. De Fursac is een uitstekend merk, klaar om te groeien door middel van internationale expansie met behulp van onze expertise. We zien er naar uit om samen met de getalenteerde teams van de Fursac te werken tijdens onze reis om als bedrijf wereld leidend te worden in toegankelijke luxe producten te worden en om van waarde te blijven creëren voor onze aandeelhouders,” aldus Daniel Lalonde, CEO SMCP.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0