Succesvolste jaar ooit voor CASAMODA

Succesvolste jaar ooit voor CASAMODA

“2023 was voor CASAMODA het succesvolste jaar in de geschiedenis van het merk.” Head of International Sales Simone Herrmann windt er geen doekjes om: “In 2022 hebben we € 70 miljoen omgezet, en 2023 zullen we afsluiten met € 84,5 miljoen. Die cijfers bewijzen dat we weten wat we doen.” Ook in Nederland ziet CASAMODA die groei: “Onze partners zijn productiever geweest en er zijn nieuwe bijgekomen die na overschakeling op ons systeem hun omzet fors zagen stijgen. Dit betekent dat ze volgend jaar onze producten nog meer ruimte zullen geven om geld te kunnen verdienen.”

Finetunen

Het geheim van CASAMODA moge bekend verondersteld worden: continu het omzetplan monitoren en finetunen op basis van de verkoopcijfers, waardoor je maximaal rendement uit je winkeloppervlak haalt. Simone Herrmann: “Want dat is de kern van retail: met je verkoopoppervlak zoveel verdienen dat het interessant wordt om een bepaald merk te voeren.” Ze stipt aan dat retailers soms klagen dat het momenteel wat tegenzit, met name qua jassen. Maar: “Dit ligt niet aan de productgroep, maar aan het leveringsmoment en de prijsstelling. Wij onderzoeken heel precies wat de consument wil betalen en stemmen onze prijs daarop af. Vervolgens leveren we op het moment dat het product nodig is.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0