Suitcase verovert de Nederlandse markt met een nieuw concept, zo laat de organisatie weten door middel van een persbericht. Het concept werkt als volgt: na registratie op de site en een kort, telefonisch intake-gesprek gaat een team van Personal Style Advisors aan de slag om outfits samen te stellen op basis van het profiel van de klant. De producten worden kosteloos naar hem opgestuurd, zodat hij de outfits in alle rust kan doorpassen. Wat hij leuk vindt, houdt hij. De overige items stuurt hij kosteloos terug. De Belgische webshop heeft in de afgelopen drie jaar meer dan 5000 klanten gehad die meerdere keren gebruik maakten van de Suitcase-service.
Suitcase werd in januari 2014 opgericht door twee jonge Antwerpse ondernemers vanuit een onvervulde behoefte in hun eigen omgeving. “Experience is onze drijfveer”, zegt Joop Wanten, founder van Suitcase. “Het gaat om zoveel meer dan alleen nieuwe outfits aanbieden aan klanten. Dat zit hem in de kleine details. Het persoonlijke contact met een stylist, het voordeel van thuislevering en uiteindelijk de belevenis als de Suitcase bij hem thuis arriveert.