The Sting kiest voor Costes Men

costesDe nieuwe mannenmodeketen van The Sting gaat Costes Men heten. De oorspronkelijke naam Stangata is van tafel, zegt chief creative officer Maurice Dahan tegen FashionUnited. Costes is volgens Dahan een begrip. De vrouwenmodeketen werd in 2013 opgericht en telt inmiddels meer dan twintig winkels in ons land.

De eerste vestigingen van Costes Men komen in Arnhem, Alkmaar, Breda, Den Bosch en Eindhoven. Over een pand in Maastricht lopen nog onderhandelingen. Ook worden er winkels van Costes en Costes Men gecombineerd. Die winkels gaan Costes Big heten en komen in Nijmegen, Enschede, Deventer, Haarlem, Groningen en Tilburg.

The Sting wil binnen drie jaar groeien van tachtig naar 120 winkels, waarvan vijftig van Costes. Er worden vooral winkels geopend in Nederland, België en Duitsland.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0