‘Van Westen mannen is winkel van de toekomst’

Met het versturen van een tweet opende hoogleraar e-marketing Cor Molenaar vorige maand de gerestylede mannenmodezaak van van Westen in Zaamslag. Er is een compleet nieuw concept uitgewerkt, met veel sfeer, vintage invloeden en een horeca-afdeling.  Mede-eigenaar Johan van Westen vertelt: “Veranderende marktomstandigheden en ideeën over hoe de retail eruit moet komen te zien, maakten dat er een plan van aanpak werd gemaakt voor een restyling. We hebben een totaal nieuwe winkel gecreëerd met een eigen visie, beleving en een passende naam. Technologie speelde een hele belangrijke rol in de totstandkoming.”

Zo kun je bij van Westen mannen via touchscreens toegang krijgen tot de volledige collectie van een merk. Verder kan een klant via een speciale app op zijn smartphone, in de winkel persoonlijk voordeel behalen. Wie op Twitter een bericht plaatst met de hashtag #vanwestenmannen, ziet zijn bericht terug op het scherm in de winkel.

De eerste tweet op het scherm was dus van Cor Molenaar. Die in zijn toespraak stelde dat ondernemers de technologische ontwikkelingen niet als vijand, maar als vriend moeten zien: “Van Westen mannen is in mijn ogen dan ook de winkel van de toekomst”, aldus Molenaar

.van westen mannen

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0