WFC presenteert plannen voor afdeling herenmode

Gisteren presenteerde het World Fashion Centre (WFC) haar toekomstplannen voor het segment herenmode. Dit gebeurde tijdens de eerste netwerkborrel, met als thema ‘Herenmode: the secret to succes’. “We hebben bewust voor een positieve insteek gekozen”, zegt Hans Blommestijn van het WFC. “Het evenement is heel succesvol verlopen. We hebben gekozen de herenmode meer uit te lichten, omdat dit segment in deze tijd meer aandacht verdient.”

Op de netwerkborrel waren drie gastsprekers uit de herenmodebranche aanwezig: Menno van Gelder, managing director bij Focus Brands, fashion designer Mevan Kaluarachchi en retailer/webshop eigenaar Frans Boone. “De gastsprekers vertegenwoordigen elk een ander stukje van de keten. Alle drie doen ze het bovengemiddeld goed in hun segment. Centraal stond de vraag: hoe kunnen wij elkaar in deze tijd versterken?”

Op de netwerkborrel ontvouwde het WFC haar toekomstplannen. De vierde etage van toren 2 wordt omgebouwd tot een speciale herenmodeafdeling. Hier kunnen ondernemers een van de zeven flexibele showrooms huren. In de toekomst worden de tweede en derde etage ook bij deze afdeling betrokken. Blommestijn: “We willen de verdiepingen als het ware openbreken en met elkaar verbinden.”

Op de tiende etage van toren 2 is een project voor startende ondernemers opgestart. Zij kunnen tegen een goede huurprijs een van de twaalf flexibele units huren die voor hen beschikbaar zijn gesteld. Starters kunnen hun eigen huurtermijn (min een maand, max 6 maanden) kiezen. Momenteel zijn er vier units in gebruik door o.a. tassenmerk Colours of Asia en modemerk By Chess van voetballer Ruben Schaken. Ook zijn er vergevorderde plannen voor het verbouwen van de Centrale Hal.

www.worldfashioncentre.com

WFC

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0